Friday, December 26, 2014

Surat Kepada Anwar Ibrahim. Dari Mangsa Banjir!

Surat kepada Anwar Ibrahim & Kabinet Bayangan.
Dari Mangsa banjir.

Bang Nuar dah makan? Saya dah! Nasi lemak lauk sotong. Bang Nuar kayuh basikal pergi mana pagi ni? Bang Nuar pergi New Zealand dapat tambang diskaun kan? Tak macam PM Najib, semua benda orang bayar kat dia. Zalim kan dia?

Gini lah Bang Nuar, saya straight to the point je, saya kecewa bila Bang Nuar tak jadi PM, kalau Bang Nuar jadi PM, mesti Kelantan, Terengganu & Pahang tak banjir kan? Mesti negeri-negeri tu aman damai sampai bila-bila.

Bang Nuar dah baca kisah Dr Adibah tu? Sian kan. Habis mati dah semua. Shame on you Malaysia, shame on you. Saya dah agak dah, Bang Nuar je boleh selamatkan Malaysia dari BN zalim ni. Bang Nuar relaks je. Selagi kerajaan tak isytihar darurat, Banjir tak akan surut punya. Kalau kerajaan BN isytihar darurat, nanti air banjir hilang! Peruntukan juga hilang. Lagi pun Bang Nuar naik basikal je, bukan salah besar pun.

Bang Nuar tak payah bimbang sangat la, rakyat tetap sokong Pakatan Rakyat. Bang Nuar dan ahli Pakatan lain boleh buat road tour kasi ceramah sama rakyat Malaysia. Kasi hentam sama itu UMNO & BN. Rakyat Malaysia perlukan pemimpin macam Bang Nuar. Banyak rahsia kerajaan Bang Nuar tahu kan, sama macam operasi menyelamat ni, semuanya kerana line internet tak ada. Sebab helikopter tak boleh hantar biskut. Kan saya dah cakap, saya suka biskut.

Bang Nuar agak2, kalau PM Najib tak main golf, mesti tak berlaku banjir kan? Saya rasa sukan golf tu memang yahudi la. Tu sebab tuhan turun bala kat kita di Malaysia ni. Terutama Kelantan sebab nak laksana Hudud. Tuhan marah Najib & UMNO & BN sebenarnya. Tapi rakyat tak sedar, hanya Bang Nuar sahajalah yang boleh mohon pada tuhan supaya banjir ni dapat hilang.

Oleh kerana saya tak nampak pun Bang Nuar bantu mangsa banjir, jadi saya agak mesti Bang Nuar ada ilmu khas. Buat kerja senyap-senyap macam Bang Nuar pergi Mekah tak lama dulu. Bang Nuar ada mukjizat juga kan? Boleh naik boraq dan terbang ke Mekah. Saya tahu Bang Nuar anugerah tuhan.

Supaya tidak menggangu masa Bang Nuar, saya harap Bang Nuar tidak berkecil hati kerana saya dedahkan betapa Bang Nuar adalah manusia pilihan..

Kan .. :p

No comments: